HenH-Australie.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Henk en Herma

Jaco en Lijan

Leuk! Wij gaan jullie volgen hoor.

Groeten aan Henk jr. en een goede reis!

Jannis en Hilly

Leuk hoor! Dan kunnen we met jullie mee reizen!

jan en aldy

Een goede reis gewenst, en wij volgen jullie!

Jolanda (en Dick)

Super leuk dat we jullie kunnen volgen. Hebben jullie daar wel tijd voor? Veel te veel te doen en te zien!
Alvast een goeie reis gewenst. Hoop het nog persoonlijk te kunnen doen.

Janny

Leuk om te zien hoe jullie het Down Under hebben. Ik kijk zeker mee. Goede reis!

Ineke&André

Leuk, we gaan jullie volgen,goede reis en geniet er lekker van!
Groetjes

Hetty

Fijn dat we jullie kunnen volgen. We hopen en wensen dat jullie de reis van je leven zullen hebben. Doe je Henk jr ook de hartelijke groeten

marianne k

Tijdens het lopen hebben we nog aan jullie gedacht. Raar hoor, te weten dat jullie nu aan de andere kant van de wereld zijn.Leuk om jullie daar te kunnen volgen. groetjes