HenH-Australie.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Henk en Herma

Reacties

Reacties

Jaco en Lijan

Leuk! Wij gaan jullie volgen hoor.

Groeten aan Henk jr. en een goede reis!

Jannis en Hilly

Leuk hoor! Dan kunnen we met jullie mee reizen!

jan en aldy

Een goede reis gewenst, en wij volgen jullie!

Jolanda (en Dick)

Super leuk dat we jullie kunnen volgen. Hebben jullie daar wel tijd voor? Veel te veel te doen en te zien!
Alvast een goeie reis gewenst. Hoop het nog persoonlijk te kunnen doen.

Janny

Leuk om te zien hoe jullie het Down Under hebben. Ik kijk zeker mee. Goede reis!

Ineke&André

Leuk, we gaan jullie volgen,goede reis en geniet er lekker van!
Groetjes

Hetty

Fijn dat we jullie kunnen volgen. We hopen en wensen dat jullie de reis van je leven zullen hebben. Doe je Henk jr ook de hartelijke groeten

marianne k

Tijdens het lopen hebben we nog aan jullie gedacht. Raar hoor, te weten dat jullie nu aan de andere kant van de wereld zijn.Leuk om jullie daar te kunnen volgen. groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!