HenH-Australie.reismee.nl

Van Anglesea naar Lake Eildon

Na Apollo Bay doorgereden naar Anglesea en daar overnacht (duurste nacht tot nog toe: 52,5 dollar) s'Nachts is het begonnen te regenen en dat heeft het de hele dag gedaan. We hebben doorgereden en waren al om 2 uur in Lake Eildon, een groot stuwmeer bij een nationaal park. Daar zitten we nu te internetten op de camping met de regen buiten. We hebben wat geinkeld in het dorp. Australiers rijden over het algemeen zeer voorzichtig. Nog nooit iemand gehad die harder reed dan de toegestane snelheid. De maximum snelheid is 110 km/uur en die geld op de autosnelweg maar ook op wegen die bij ons 80 kmwegen zouden zijn. Bij wegwerkzaamheden en als de scholen uitgaan mag je echter maar 40. Haast hebben ze maar heel weinig, ze blijven rustig 10 km achter je hangen als je niet harder kunt (bv de berg op). Pas als je opzij gaat (er zijn wel veel inhaalstrookjes) dan komen ze voorbij.

Jolanda

Yes, weer een verhaal!! Dat denk ik elke keer als ik een mailtje krijg dat jullie weer wat gepost hebben. Super gaaf om jullie te blijven volgen, maar die mooie foto's erbij!! Super!! Ga vooral door met genieten!!

Aldy

Hopelijk klaart het weer nog wat op.
Want vakantie is toch leuker zonder regen.
We genieten van jullie avonturen!
Groetjes, Aldy

ettha

Geweldig om jullie verhalen te lezen over zo'n geweldige reis, en wat zijn de mensen daar rustig (zoals dat erin staat bij het autorijden bijvoorbeeld). Jullie komen vast tot rust in of op Australië.
Nog heerlijk genieten! Tot een volgende keer, groeten van Ettha